Feiten en cijfers

Cliënttevredenheid

Cliënttevredenheid van vaders, moeders, jongeren en jongvolwassenen wordt continu bijgehouden door UvA minds. Deze gegevens worden elk jaar ge-update.

Wij werden snel geholpen

86%
‘Ik ben tevreden met de snelheid waarmee wij werden geholpen’: 81% van de moeders en 90% van de vaders is het hiermee eens.

Tevreden over behandeling

8.1
  • Jongvolwassenen: 8.8
  • Moeders: 8.0
  • Vaders: 7.6
Er werd goed naar mij geluisterd

97%
‘De behandelaar luistert goed naar mij (en mijn kind)’: 100% van de moeders, 100% van de jongeren en 92% van de vaders is het hiermee eens.

‘Veel waardering aan de werkhouding van ..(behandelaar).. die we heel veilig, respectvol en prettig hebben ervaren’Ouder

‘Het gaat veel beter met onze zoon en wij als ouders hebben veel meer inzicht gekregen in wat er aan de hand is’Ouder

‘Goed, open contact gehad met de begeleider, dat was fijn!’Jongere

Tevredenheid bij ketenpartners

Naast cliënttevredenheid wordt ook tevredenheid bij ketenpartners over de samenwerking met UvA minds continu gemonitord. Wij vragen partners (o.a. Huisartsen, onderaannemers, hoofdaannemers) hoe ze de samenwerking met UvA minds ervaren.

Hoe tevreden bent u over de samenwerking met UvA minds?

8.3
In hoeverre zou u UvA minds aanbevelen aan andere instellingen?

8.6

De tevredenheid van onze ketenpartners is gebaseerd op onderstaande beoordelingen:

Effectiviteit

4.6
Kwaliteit

4.7
Snelheid
in starten
3.8
Meedenking in
oplossingen
4.7
Zorgvuldigheid in omgaan
met vertrouwelijke informatie
4.8
Houden aan
afspraken
4.7
Respectvolle houding
naar cliënten
4.9

De tevredenheid is gebaseerd op een schaal van 1-5